Lassan itt a tavasz és eddig minden évben elterveztem, hogy diétázni és tornázni fogok, hogy mire strandolásra kerül sor, ne úgy nézzek ki, mint egy lamantin.

Hát, ez ebben az évben sincs másként, azzal a különbséggel, hogy mivel így elszaladt a fejem felett az idő, muszáj leszek következetes, előre látó és kitartó lenni. Szerencsére nagyobb súlytól nem kell megszabadulnom „csak” 5-6 kg-tól, de tudom nem lesz egyszerű. Emlékszem pár éve még elég volt, ha a bikini szezon előtt 1 héttel kevesebbet ettem, vagy 2 napig semmit, már is lapos hasra húzhattam fel a bikinit. Sajnos az elmúlt években meg kell szenvednem minden dekáért. Már nem segítenek a korábban sikeres „receptek”.

A problémám ott kezdődik, hogy szeptember óta fáj a derekam, tehát nem tudok akármilyen edzést elvégezni, pedig valami drasztikus kellene. Egyébként rengeteg edzőterem oldalát megnéztem, próbáltam valami jó órát találni, de nem sok sikerrel. Vagy a terem volt túl messze, vagy nincs olyan edzésforma, amit szívesen mívelnék, vagy ha mégis, akkor a kezdési időpont nem megfelelő. Úgyhogy arra a következtetésre jutottam, hogy így a 21. században már minden megoldható itthonról. Ha, Te is hasonló helyzetben vagy mint én, nincs időd vagy nincs lehetőséged edzőterembe járni, hát ne búsulj, edzünk együtt a számítógépen keresztül.

Szóval elhatároztam, hogy március elsejétől erőt veszek magamon és elkezdem az edzést, itthon, itthoni körülmények között, ami azt jelenti, hogy nincs semmilyen profi eszközöm. Most ne egy „dúrrbelemindent”mozgásra gondoljunk, mert ahhoz egyenlőre nincs energiám és hátam, csak egy laza, napi 1-2 gyakorlatos edzésre, ami a bemelegítéssel együtt maximum 10 perc (mert a bemelegítést nem szabad kihagyni!) legalábbis az első pár héten. Aztán terveim szerint kicsit rákapcsolok, mert az idő sürget.

Egyszerű bemelegítés:

Ja, ez nem megy a szobában :)

Akkor nézzünk valami mást!

  • 5 légző gyakorlat (vegyünk mély levegőt, majd lassan fújjuk ki)
  • 20 guggolás (talp a talajon)
  • 20 törzskörzés (mindkét irányban)
  • 20 karkörzés (mindkét irányban)
  • 10 fejkörzés (mindkét irányban)

Ez egy minimális bemelegítés, ha valakinek kedve, ideje van, az a kisebb ízületeket is átmozgathatja.(boka, könyök, csukló)

Felmentem a netre és találtam egy szuper gyakorlatot, amit most szeretnék nektek megmutatni.

Ehhez a gyakorlathoz az edzőruhán és a kitartáson kívül mindössze egy jógamatracra lesz szükség.

A gyakorlat egyszerű, nézzétek:

Természetesen a siker eléréséhez diétára is szükség lesz, amit jövő héten osztok meg veletek. Addig is végezzétek a gyakorlatot minden nap 5-10 percben, ez igazán nem nagy ár a lapos hasért.

Tagged with:
 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.