Sziasztok!

Elkészült a harmadik videó, ami a testünk izmainak nagyobb teherbirásra való előkészítéséhez szükséges.Ha eddig szorgalmasan gyakoroltátok az előzőekben látottakat, akkor ez nem fog kihívást jelenteni.Hasonlóan az első két videóhoz, ebben is mindössze egy egyszerű gyakorlatot mutatok be, ami az egész testet erősíti.Ezek a gyakorlatok azért jók, mert nem vesznek el sok időt az amúgy is mindig zsúfolt hétköznapjainkból.

Nem kell 10-20 percnél többet rászánni ezekre a gyakorlatokra és mégis pozitív változásokat fogtok észrevenni 1-2 hét után.Terveim szerint a következő videóm már egy kicsit dinamikusabb lesz, de ez már senkinek nem fog gondot okozni, aki velem tornázott.

A sérülések elkerülése érdekében mindig bemelegítéssel kezdjünk!
Ez lehet helyben futás, helyben ugrálás, ugráló kötelezés, vagy sima guggolás, mint azt a lenti példában láthatjátok is. Csak pár perceteket veszi igénybe, de hosszútávon megtérül a betartása.

• 5 légző gyakorlat (vegyünk mély levegőt, majd lassan fújjuk ki) helyben járással
• 25 guggolás (talp a talajon)
• 20 törzskörzés (mindkét irányban)
• 20 karkörzés (mindkét irányban)
• 10 fejkörzés (mindkét irányban)

Ez egy minimális bemelegítés, ha valakinek kedve, ideje van, az a kisebb izületeket is átmozgathatja (boka, könyök, csukló)

 

 

 

 

Tagged with:
 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.