Szeretnék elmesélni nektek egy történetet, ami pár napja történt meg velem.
Mostanában, mióta elindítottam a weboldalamat, gyakrabban nézegetem az interneten a qponverzumot és a hasonló, kuponokkal foglalkozó oldalakat. Természetesen minden, szépséggel kapcsolatos dolog érdekel, smink, kozmetika, masszázs, ékszerek, fogyókúra, sport.Az első kupont a párom vásárolta nekem, ami egy LPG Lift arckezelés volt. Nagyon jó volt maga a kezelés és már egy alkalom is látványos eredményt hozott, de nem erről szeretnék most írni.

Inkább arról, hogy múlt héten vettem magamnak egy mágnes terápiás, 3 alkalmas kezelést tartalmazó kupont.
Hétfőn el is mentem a megbeszélt időpontra, egy fiatalember fogadott, aki, mint később kiderült, az üzletvezető volt . Nagyon kedvesen fogadott, megkérdezte, milyen kezelésre jöttem, könnyen ide találtam-e, stb. Kedvesen hellyel kínált, kérte, töltsek ki egy adatlapot, majd megkínált egy pohár vízzel, mert szerinte ez elengedhetetlen a kezelés eredményességéhez. Ezután bementünk egy kezelőszobába, ahol kért, hogy feküdjek fel a kezelőasztalra. Beprogramozta a gépet 20 percre, majd magamra hagyott. Körülbelül a kezelés felénél benézett, megkérdezte minden rendben van-e. Amikor lejárt a kezelés, megkérdezte, minden rendben volt-e, hogy éreztem magam. Megbeszéltünk egy következő időpontot és kedvesen kikísért.

A megbeszélt időpont három nappal később volt, így reggel vidáman mentem a II. kerületi szépségszalonba. Egy kedves fiatal lány fogadott, kérdezte milyen kezelésre érkeztem, megmondtam, kérte, foglaljak helyet pár percre. Ezután szólt egy másik hölgy, hogy mehetek és menjek be ugyanabba a szobába, mint pár nappal ezelőtt, vetkőzzek le és feküdjek fel az ágyra.

És itt kezdődtek a problémák!

Kicsit csodálkoztam azon, hogy most le kell vetkőznöm, mert ugye korábban nem kellett, és ezért megkérdeztem, hogy ezt most miért kell? A válasza az volt: mert kell! Én kedvesen elkezdtem mondani, hogy csak azért kérdezem, mert első alkalommal ilyen nem volt, miközben gomboltam kifelé a farmerom. Közölte, hogy mert azt mondta és kiviharzott! Egy pokróccal tért vissza és közölte, hogy akkor ne vetkőzzek, feküdjek csak fel nyugodtan az ágyra, úgy koszosan, ahogy vagyok! Nem voltam biztos benne, hogy jól hallottam, ezért szépen felfeküdtem. Ezután arrogánsan elkezdte mondani, hogy persze, csak nyugodtan feküdjek le az ágyra a koszos farmerommal, ha ennyi nincs bennem, hogy levegyem (jelzem, mikor a pokróccal jött vissza éppen a farmeromat toltam lefelé..). Be sem takar a pokróccal, mert a koszos farmeremre nem teszi rá, stb. Majd megkérdezte mennyi időt állítottak be korábban a gépen? Mondtam, azt hiszem 20 percet, de ez a válasz sem tetszett neki, mert flegmán azt válaszolta, hogy majd akkor megnézi a kezelőlapomon! És elviharzott! Itt tértem először magamhoz a döbbenettől és kezdtem el gondolkodni, hogy ilyenkor vajon mit csináljak? Első gondolatom az volt, hogy felkelek és elmegyek, de már kifizettem a kezelést. Így arra a következtetésre jutottam, hogy erőt veszek magamon, kibírom ezt a mai tortúrát, és nem jövök többet! Nem érdekel, hogy 3 alkalomra szólt a kezelésem, ezt a hangnemet nem viselem el még egyszer. Kb. 8 perc múlva sípolt a gép, hogy lejárt a kezelés, örültem, hogy szabadulhatok, mikor is a távolból érkezett az üvöltés, hogy mindjárt jövök! Mit volt mit tenni, vissza kiabáltam, hogy egyedül is fel tudok kelni, úgyhogy elintézem!! De már vágódott is az üvegajtó és közölte, hogy megnézte a lapomat és tényleg 20 percet voltam korábban, ezért most is annyit fogok maradni! Majd közölte, hogy szarul fekszem, mert semmi értelme a kezelésnek, ha a kezeim a fejem alatt vannak, és egyébként se mozogjak, mert az a kezelés alatt nem jó. Mondtam, hogy jó, nem tudtam, ezt korábban nem említették, de akkor nem mozgok. Mielőtt kiment „tájékoztatott”, hogy 7 perc múlva megint leáll a gép, de meg ne mozduljak, mert jön és beállítja majd az utolsó időszakra! Mondtam, rendben!

Csigalassúsággal telt az idő, de végre megszólalt a kezelés végét jelző hang.

Gondoltam , hála a jó égnek, felkapom a cuccom és megyek! Még arra számítottam, hogy a hölgy, aki a megérkezésemkor ott volt, esetleg megkérdezi, hogy mikor szeretnék jönni legközelebb, de arra megvolt már a szövegem. Arra gondoltam, hogy majd azt mondom, hogy később jelentkezem telefonon és megbeszéljük az időpontot. Jó tervnek tűnt!
Ezzel szemben szembesülnöm kellett, hogy a korábbi párbeszéd az arrogáns tulajjal (mert, hogy „kedves”hölgy, mint később az arcomba vágta, a tulaj volt), még koránt sem ért véget. Miután kikapcsolta a gépet és ott állt velem szemben, megint elkezdte a koszos ruhámmal kapcsolatos megjegyzését, amit már nem tudtam szó nélkül hagyni, úgyhogy mondtam neki, hogy számomra inkább az lett volna aggályos, higiéniai szempontból, ha képes lett volna lefektetni ruha nélkül egy olyan felületre, ahova ki tudja hány ember fekszik ruha nélkül! De szerinte csak az én ruhám mocskos. Így szó szót követett egészen a bejárati ajtóig. Itt már én sem tudtam szépen, halkan illedelmesen beszélni, visszaválaszolgattam neki olyan hangnemben, mint ő. Azt hajtogatta, hogy én nem vetkőztem le, pedig le kellett volna.

Megint megpróbáltam neki megmagyarázni, hogy az első alkalommal mikor voltam nem mondta senki, hogy vetkőzzek le és nem kellett levetkőznöm, de erre azt válaszolgatta, de most kell, meg hogy minek teszem a kezem a fejem fölé, és itt nem kell mozogni, stb. Hiába mondtam neki, hogy az első alkalommal nem voltak ilyen kérések, ezért nem tudtam, hogy mit kell csinálni. De ez egyáltalán nem érdekelte csak sértegetett. Megint próbáltam mondani, hogy mikor valaki elmegy először életében egy ilyen kezelésre, nem tudja, hogy mit kell csinálni, számít arra, hogy tájékoztatják arról, hogy hogyan és mi fog történik, mit kell csinálni, mire készüljön, esetleg mit tegyen a kezelés előtt-után, stb. Ez a tájékoztatás az első alkalommal nem történt meg, ezért sajnos nem tudom kitalálni, hogy ő mit akar. Itt megint az volt a válasz, hogy ez őt nem érdekli, most más a helyzet, mint az első alkalommal. Erre mondtam, hogy akkor talán tanítsa be, vagy oktassa az alkalmazottait, mert ezek szerint az a baj. De ezek a dolgok megint csak elmentek a füle mellett, csak a sértegetés folytatódott.

A végén kitessékelt és rám vágta az ajtót! Azelőtt ugyan közölte, hogy visszaadja a pénzemet. Mondtam, hogy nem kell, mert ez már a második alkalom volt. De ő ragaszkodik hozzá, és ilyen vendégek ne jöjjenek, mint én! Ezt még ragozta egy kicsit! Erre mondtam, hogy oké, utalja!

Ezt a történetet csak azért meséltem el, mert én is szolgáltató vagyok. Nap, mint nap beszélek, tárgyalok emberekkel, ügyfelekkel, de soha semmilyen körülmények között nem engedek meg magamnak egy sértő, bántó szót sem, nem hogy egy ilyen párbeszédet.
Én azt vallom, hogy az ügyfél az első és én azért dolgozom, hogy Ő elégedett legyen!
Viszont azt is elvárom, hogy velem is kedvesek, figyelmesek legyenek azok a szolgáltatók, akiket én igénybe veszek!
Úgyhogy a legnagyobb jóindulatommal együtt is azt tudom mondani, hogy ennek a cégnek a vezetősége nem ezt a hitvallást követi, így csak mindenkit óvni szeretnék tőlük, mert nem érdemlik meg a bizalmunkat!

Ui.: Kíváncsian várom a visszautalást!

Várom mindenki hozzászólását, kérlek, írjátok meg, ha hasonló élményben volt részetek bárhol, bármivel kapcsolatban!

( Eredetileg a “szépszégszalon” neve is szerepelt a bejegyzésemben, végül azt kihagytam, de akit érdekel, azzal szivesen megosztom .)

Tagged with:
 

4 Responses to Mágnesterápia

  1. Jézusom, ez rémes!
    Nem is igazán tudok mit írni, mert kritikán aluli, hogy egy vendéggel így viselkedjen bárki is!

  2. Gina Lengyel szerint:

    Szia,
    Velem is történt hasonlóan sokkoló eset sajnos. Pozitív a sztoriban, hogy nem Magyarországon, hanem Angliában (London) esett meg, hogy megtapasztalhattam az ügyfélorientált viselkedés egy “csábító” formáját.
    Történet: Lakhelyemhez közeli uszodát/edzőtermet kerestem, interneten találtam is hármat. Ebből kettő magánkézben, egy pedig állami volt. Elindultam hát, hogy felderítsem a terepet. Amikor odaértem az első Gym-hez, könnyen találtam parkolót a bringámnak, tetszett a környék, kedvesen beinvitáltak, az első benyomás pozitív volt. A recepciós hölgy azonnal küldött nekem egy kollégát (Membership Advisor), akinek az lett volna a feladata, valamint érdeke (jutalék), hogy csatlakozzak a klubhoz. Kolléga nagyon szépen elmondta a rövidebb verziót, majd szinte nekem kellett rákérdeznem az árakra, mivel a honlapon nincs feltüntetve. Mondott egy árat, ami még barátságosnak tűnt (£58/hó), majd hozzátette az “egy éves szerződés esetén” mondatot. Mondtam neki, hogy semmi gond, ez is belefér, de szeretném fél év múlva “befagyasztani” 2 hónapra a tagságot, mivel elutazom és felesleges kiadás lenne. Ekkor már kicsit türelmetlen lett a kolléga és lazán közölte, hogy ők nem az “olcsó gym-ek kategória”, náluk nincs erre lehetőség, de köthetek 3 hónapos szerződést is, az valamivel drágább, de lemondhatom 3 hónap után bármikor (£69/hó). Ennek az árnak már annyira nem örültem, de tetszett a hely, egyepenész, belementem. Fél pillanaton belül ott termett a szerződés az orrom előtt, elkezdtük kitölteni a nyomtatványt, majd mondta, hogy gyorsan befejezi és csak alá kell írnom és a pultnál fizethetek a kártyámmal. Rendben. Mikor elém tolta a srác a szerződésemet, mégsem az utoljára hallott összeget láttam, hanem ezt: £104. No ekkor már káprázott a szemem, kolléga pedig erőteljesen ment volna ebédszünetre. Majd megkérdeztem, hogy miért kell ennyit fizetnem? Ő rávágta, mintha ezt már csecsemőkorban tudni illene, -Csatlakozási díj. Ennyi. Minden Gym-ben van.
    Ekkor már én is kissé feszült voltam, mert azért ezt mégiscsak illett volna elmondani. Közöltem, hogy köszönöm, de azt hiszem inkább mégis megnézem a másik edzőtermet is, mielőtt döntök. Rákérdezett, melyikre. Mondtam a nevét, majd elkezdett kacagni, hogy felesleges időpocsékolás, az egy sz@r cég, és vissza fogok jönni. Ekkor már tudtam, hogy bármi vár rám ott, ide akkor sem jövök többet! A pont az i-re pedig az volt, amikor a parkolóban a bringámat szedtem össze, a kolléga nem vett észre és hevesen ecsetelte egy másik ott dolgozónak, hogy a kib…ott k..va sokallta az árainkat.
    Őszintén szólva alig kaptam levegőt, majd biciklivel elsuhantam mellettük, mire ő kapkodott levegőért…
    Mondanom sem kell, a másik Gym dolgozója figyelmes és kedves volt… még az áraik és szolgáltatásaik is sokkal vonzóbbak.

    • Andrea szerint:

      Kedves Gina!
      Köszönöm, hogy megosztottad velünk tapasztalatodat.
      Nagyon sajnálom, ami történt veled, ezek szerint nem csak hazánkban fordulnak elő ilyen “bakik”!
      Remélem még mindig elégedett vagy az új Gym-ben, mint ahogy én is elégedett vagyok az új szépségszalonommal, ahol kedvesek és segítőkészek az ott dolgozó lányok, különösen a kozmetikusom, Zita.:)
      Nagyon szép napot kívánok neked!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.